Wednesday, June 13, 2007

Selamat Pengantin Baru Pak Lah

Harini hari yang bersejarah gak buat aku. At the start of today's Cabinet Meeting around 10.30am aku telah assigned by Datuk TKSU(Kabinet) untuk ambik gambar Pak Lah potong kek kahwin yang dihadiahkan oleh Dato' Sri JJ. Dengan pengalaman ambik gambar setakat camera digital biasa je, aku dengan selambanya meredah celah-celah minister untuk mengambil shot terbaik la kononnya. Yang nak tergelak tu ada one minister tu cakap 'takpa dia bukan professional photographer'. Geli hati aku tapi at least adala gak merasa that experienced. Amateur photographer ambik gambar Cabinet Minister???? Hahahahahaha. Banyak gak gambar yang aku ambik tapi tak dapat nak bagi (tak boleh upload lak). So to Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi and Datin Seri Jeanne Abdullah yang telah selamat diijabkabulkan pada 9 Jun 2007, Selamat Pengantin Baru...

No comments: